Национална пациентска организация – с престижно отличие на Effie България 2011

Национална пациентска организация и Реформа Адвъртайзинг получиха сребърна статуетка в категорията Социална, медийна и политическа реклама за кампанията „Ако здравната система не иска да те чуе”.

Вчера, 14 юни, от 20:00 в Sofia Life Club се състоя официалната церемония по връчването на четвъртите награди за ефективност на рекламата Effie България 2011. Национална пациентска организация и Реформа Адвъртайзинг получиха сребърна статуетка в категорията Социална, медийна и политическа реклама за кампанията „Ако здравната система не иска да те чуе”.

Eдва 14 участници бяха допуснати до финала, като техните кампании бяха оценявани по няколко показателя: предизвикателства пред стратегическата комуникация и целите на кампанията, каква е голямата идея на кампанията и как й е вдъхнат живот, какви са постигнати резултати. Категориите, в които се състезаваха участниците, са: стоки, услуги, промоции, корпоративни комуникации и социална, медийна и политическа реклама.

„Кампанията „Ако здравната система не иска да те чуе” беше осъществена благодарение на доброволния труд на всички наши партньори, които не пожелаха и стотинка възнаграждение за усилията и труда си: Реформа Адвъртайзинг, Чучков Брадърс и медийните партньори на кампанията. Тази награда и тази кампания доказват, че в България има гражданско общество и то все повече се подкрепя от бизнеса” – каза по време на церемонията по награждаването д-р Станимир Хасърджиев, председател на Национална пациентска организация.

За кампанията „Ако здравната система не иска да те чуе”

Мащабната информационна кампания „Ако здравната система не иска да те чуе” на Национална пациентска организация беше организирана по повод Европейския ден за правата на пациента 2010 и стартира с излъчването на 2 телевизионни клипа, 1 радио спот и 1 печатно каре. Чрез кампанията беше популяризиран новооткритият информационен център в помощ на пациентите, горещата линия 0700 10 515, на която се приемат сигнали на граждани, както и информационният сайт www.npo.bg.

В края на кампанията всички сигнали на пациентите бяха обобщени и представени публично.

За наградите Effie

Наградите Effie са създадени 1968 г. от Американската Маркетингова Асоциация. Целта на фестивала е да разпространи и насърчи ефективността в маркетинговата комуникация. Тази година за първи път след анализ на финалистите и победителите в конкурсите по света Effie Worldwilde ще публикува класация на ефективните компании и марки.