Една от най-големите неправителствени организации в сферата на здравеопазването в България търси да наеме служител на длъжността „Проектен асистент“
Описание на длъжността
Служителят на тази длъжност е ангажиран със следните дейности:
- Предоставя експертна помощ при разписване на проектни предложения и съгласуване с партньорски организации, в координация с ръководещия на проекта.
- Съдейства при реализиране на проекти, контактуване с подизпълнители за нуждите на проекта.
- Участва при подготовката и организирането на събития на организацията.
- Подготовя пресмониторинг, доклади и отчети с резултати от реализираните проекти.
- Води на кореспонденция с партньори и спонсори по възложените проекти.
Изисквания за заемане на длъжността
- Отлично владеене на български език – писмено и говоримо;
- Добро владеене на английски език – писмено и говоримо;
- Компютърна грамотност – владеене на MS Office пакет (Excel, Word, Outlook, Powerpoint);
- Предимство е завършено висше образование, за предпочитане в областта на: връзките с обществеността, социология, журналистика, реклама или маркетинг.
С предимство са кандидати, които имат интерес за работа в неправителствения сектор, в сектора на здравеопазването, както и такива с опит в организацията на събития.
Условия на работа
- Осемчасов работен ден;
- Възможност за усвояване на нови компетенции и развитие;
- Месторабота в центъра на град София, на комуникативно място.