Лекционно обучение “Приложен поведенчески анализ – защо и как помага на децата с разстройства от аутистичния спектър да постигат забележително подобрение”

Кога
15.10.2018 @ 9:00 am – 1:00 pm
2018-10-15T09:00:00+03:00
2018-10-15T13:00:00+03:00
Къде
гр. София, Аджибадем Сити Клиник Токуда
Лекционно обучение “Приложен поведенчески анализ – защо и как помага на децата с разстройства от аутистичния спектър да постигат забележително подобрение” @ гр. София, Аджибадем Сити Клиник Токуда

Лекционно обучение с практическа насоченост по АВА Applied Behaviour Analysis – ПРИЛОЖЕН ПОВЕДЕНЧЕСКИ АНАЛИЗ на 15 октомври 2018 Г. от 09:00 до 13:00 часа, Аджибадем Сити Клиник Токуда.

ФОНДАЦИЯ „СТЪПКА ЗА НЕВИДИМИТЕ ДЕЦА НА БЪЛГАРИЯ“ И СДРУЖЕНИЕ „АУТИЗЪМ ДНЕС“ организират лекционно обучение на тема: Приложен поведенчески анализ – защо и как помага на децата с разстройства от аутистичния спектър да постигат забележително подобрение”.

Дата и час: 15 октомври 2018 г., понеделник от 9:00 часа до 13:00 часа

Място: АДЖИБАДЕМ СИТИ КЛИНИК ТОКУДА

Лектор: Deena Singer Board Certified Behavior Analyst (BCBA), LMSW, BCBA, Behaviour Consultant, LMSW – Licensed Master Social Worker

Дийна Сингър е Сертифициран поведенчески аналитик (BCBA) от 2005 г. Трупа опит вече повече от 20 години в областите: прилагане и супервизиране на програми за ранна интервенция при деца с разстройства от аутистичния спектър. Работи в САЩ и Израел. В клиничната си практика набляга на обучението на родители – незаменима част от успешната интервенция, както и на ефективно прилагане на поведенчески анализ вкъщи и в центрове за терапия.

Обучението е подходящо за родители и специалисти – темите са адаптирани и за двата вида аудитория. Обсегът на лекцията включва:

            – Приложен поведенчески анализ – основи;

            – Етика – основни правила и значимост;

            – Награди/поощрения – “Сдвояване” между терапевт и дете; процедури за ефективна работа с мотивацията на детето; успешни принципи и техники;

            – Терапевтична интервенция – създаване и “декориране” на благоприятстваща обучителна среда; “Безгрешно учене”; оказване на подкрепа до постигането на независимост; най-разпространени първоначални обучителни цели; изграждане и натрупване на активен и пасивен речник; “погасяване”; “разграничаващо награждаване”; обучение на алтернативни поведения;

            – Как определяме с обучението/намаляването на кои поведения да започнем?

Защо приложен поведенчески анализ (Applied behavior analysis)?
Приложният поведенчески анализ (ППА) е наука за човешкото поведение. В последните 45 години хиляди публикувани изследвания документират ефективността на ППА сред различни популации, интервенции, среди и поведения. ППА изгражда и подобрява социалнозначими поведения чрез систематично прилагане на интервенции, базирани на принципите на поведенческата теория за учене. Методите, основани на ППА са считани за най-напредналите терапевтични и образователни интервенции за деца с аутизъм и развитийни разстройства. Големият брой научни доказателства, подкрепящи ППА, е довел до няколко независими организации да одобрят и подкрепят ефективността на метода: Американската национална академия на науките, Американската педиатрична академия, Американското здравно министерство и др.

Такса: 85 лв. – само за АВА обучението на 15 октомври в Аджибадем Сити Клиник Токуда с лектор: Deena Singer Board Certified Behavior Analyst (BCBA), LMSW, BCBA, Behaviour Consultant, LMSW – Licensed Master Social Worker.
и
Такса: 120 лв. 
– за участие в двете обучения – на 15 октомври и на 25 октомври по „Сензорна интеграция“ в Аджибадем Сити Клиник Токуда с лектор: Kristiane Kull Sadacharam, postgrad.USC-USA, SI ® trener USC.

Данни за плащане:

Фондация „Стъпка за невидимите деца на България“
IBAN: BG69RZBB91551032658308
BIC: RZBBBGSF
Райфайзенбанк България ЕАД

Подробна програма ще бъде изпратена на мейл на записалите се.
След заплащане е необходимо записване на email: invisible.bulgarian.children@gmail.com

За контакт и повече информация: тел. 0896699274, 0887366067